مـنـتـدى الـعـرب الـمـسافـرون

هذا الموقع مخصص للسياح العرب وهو احد افضل المواقع المخصصة للسياحة و مساعدة المسافرين ، و هو أحد مواقع شبكة منتديات مكتوب !Yahoo ، انضم الان و احصل على فرصة متابعة أخبار و معلومات و صور و مقاطع فيديو من كل دول العالم.

النتائج 1 إلى 9 من 9
Like Tree0Likes

الموضوع: أرخص فنادق اسطنبول

مسافرجديد

افتراضي أرخص فنادق اسطنبول

السلام عليكم:
    أنا أبحث عن فندق يكون رخيييييص من الناس اللي الها خبرة في اسطنبول..
    مع العلم ان رحلتي ليست سياحية.!!ومايهمني الموقع...
    أنا كل ما أبحث في النت يعطيني فنادق مشهورة وغالية..!

لو سمحتو حدا يفيدني بهالموضع..

مشرف سابق الصورة الرمزية (العميد)

بعد ما تسوي بحث في بوكينج ويطلع لك كل فنادق اسطنبول يجيك على اليمين تحت شويه أختيارات أولها السعر أختار أول وحده وهي على ما أتذكر من 0 الى 60 دولار في اليوم و بعدها عندك تحت مره المناطق لو تبغى منطقه معينه حددها و يطلع لك الخيارات ورتبها حسب الافضل ثم قارن

مسافرجديد

bagherأخي

طيب ممكن تعطيني العنوان بالتفصيل او أي تلفون وألف شكر لك

مشرفة تركيا وألمانيا الصورة الرمزية sheriok

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة menu2007 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم:
    أنا أبحث عن فندق يكون رخيييييص من الناس اللي الها خبرة في اسطنبول..
    مع العلم ان رحلتي ليست سياحية.!!ومايهمني الموقع...
    أنا كل ما أبحث في النت يعطيني فنادق مشهورة وغالية..!

لو سمحتو حدا يفيدني بهالموضع..
    الفنادق الرخيصة بتكون احيانا غير مضمونة و مستواها مزعج - إذا هى رحلة عمل انصح تذكر المناطق اللى راح تروح عليها حتى يمكن مساعدتك فى اختيار فنادق قريبة و مناسبة

معظم الفنادق فى إسطنبول سعرها مرتفع جدا و اللى سعرها معقول تجدها فى منطقة إسطنبول القديمة old city
    مشكلة إسطنبول ان اماكنها متفرقة و بها وسائل مواصلات مختلفة لذا انصح تسكن بمنطقة فيها مواصلات مناسبة

رايى منطقة بيازيتbeyazit مناسبة فيها موقف للباصات و فيها ترام
    انصح تقارن سعر الفندق ما بين موقع البوكينج و اى مكتب سياحى لتحصل على افضل سعر

sky kamer
    Booking.com: Sky Kamer Boutique Hotel, Istanbul, Turkey - 110 Guest reviews. Book your hotel now!
    niles istanbul
    Booking.com: Hotel Niles Istanbul, Istanbul, Turkey - 30 Guest reviews. Book your hotel now!

هذا فندق فى منطقة لا لى لى سعره معقول
    grand Tahir
    Booking.com: Grand Tahir Hotel, Istanbul, Turkey - 57 Guest reviews. Book your hotel now!

تحياتى

مسافرجديد

خبير تركيا الصراحة شي جميل منك هذا تقاريرك ونبي فزعتك يطول في عمرك

ممكن أعرف من حضرتك رخيصة قد إيه يعنى

أنا كنت لسه هناك فى شهر فبراير و أخذت جولة فى بعض الفنادق و الهوستيلز

أنا نزلت فى فندق Sevila فى منطقة السلطان أحمد و بتوصية من أحدأعضاء المنتدى هنا

و بصراحة أنا بدعى لهذا الأخ لإن الفندق كان رائع من حيث الموقع و المعاملة و النظافة و السعر و كمان صاحب الفندق بيتكلم عربى و ساعدنى كثيرا

و بالرغم من إن تقييمه فى بوكينج جيد و ده استغربتله بعد ما رحت...إلا أننى فى تقييمى الشخصى أنه جيد جدا..و ده لإن معظم الزوار بيحجزوا مباشرة مش عن طريق البوكينج فمش الكل بيكتب تعليق فى بوكينج...

و الشهادة لله أنا ارتحت جدا جدا...و يستاهل أعمله دعاية عشان تعم الفائدة...و جارى إعداد موضوع خاص عن رحلتى

Booking.com: Hotel Sevila, Istanbul, Turkey - 155 Guest reviews. Book your hotel now!
    Sevila Hotel

أما لو محتاج هوستيلز فعندك هوستل اسمه تشيرز..موقعه جيد و أنا دخلت اتفرجت على الغرف بنفسى...ارتحت فيه برده بس معاك 10 فى الغرفة

Cheers Hostel in Istanbul, Turkey - Find Cheap Hostels and Rooms at Hostelworld.com
    CHEERS&reg Your 1-stop resource!

و كمان أنا شفت فنادق كتير مش مشهورة فى المنتدى بس بصراحة رائعة و أسعارها كويسه

و أنصحك تكلم الفندق مباشرة عشان ممكن تحصل على سعر أفضل زى ما حصل معايا..و لكن ده مش شرط بس حاول

رحلة سعيدة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 0 (0 من الأعضاء و 0 زائر)